Slider

Tradycyjne i nietradycyjne pomoce do nauczania w szkole

Motywacja do tego projektu odzwierciedla wybrane przez nas priorytety oraz grupę docelową uczniów, do których się zwracamy. Uczniowie w wieku od 15 do 19 lat mają trudności ze zrozumieniem wartości moralnych i wydają się nie doceniać swoich rodziców ani korzeni. Nasze społeczeństwo nieustannie się rozwija iw erze cyfrowej, a młode pokolenie ma tendencję do zapominania
o własnych tradycjach i przyzwyczajeniach, a co za tym idzie o poczuciu przynależności i tożsamości kulturowej. Naszym celem nie jest odzyskanie ich w przeszłości, ale poprzez niektóre z naszych tradycji i zwyczajów pokazanie im głównych chwil życia, takich jak narodziny / ślub. Są przekazywane z pokolenia na pokolenie za pomocą niepisanych praw, które należy zachować i przekazać przyszłym pokoleniom. To, co chcemy osiągnąć, jest zgodne z priorytetem integracji społecznej, ponieważ idea projektu dotyczy każdego ucznia we wszystkich szkołach partnerskich.

Wierzymy, że szkoły i nauczyciele muszą uczyć jak ważne są tradycje
i kultura, oraz pomagać naszym dzieciom zdefiniować kim jesteśmy.
Aby wzmocnić zawód nauczyciela staramy się organizować działania, które obejmują zaktualizowane techniki i podejścia do nauczania ze starymi treściami, odnoszącymi się do naszej przeszłości i tradycji.

Główne cele projektu:

- pomagać uczniom i integrować ich społecznie, ekonomicznie, a zwłaszcza kulturowo.

- ożywić tradycje

- zidentyfikować pewne podobieństwa i różnice między tradycjami
i zwyczajami różnych krajów

- zebrać i odnowić stare przedmioty, kostiumy, instrumenty i złożyć wszystko razem w popularnym cyfrowym muzeum ilustracyjnym na szczęśliwą chwilę życia, ślub

- zdeponować, dotychczas, odnowić poprzez szycie, ulepszanie, montaż wszystkich obiektów w szkolnej pracowni QR.

 

 


e dziennik zs1
zastepstwa zs1

 


Partnerzy:

Image is not available
Image is not available
Slider