
TECHNOLOGIA DLA WSZYSTKICH
Uczniowie szkół średnich nie zawsze mają możliwości doskonalenia swoich umiejętności w dziedzinie technologii ze względu na intensywny harmonogram zajęć szkolnych. Nie otrzymują wystarczającego wsparcia w tym, co chcą robić w dziedzinie technologii. Mimo że wielu uczniów interesuje się takimi dziedzinami jak kodowanie, robotyka, mechatronika itp., to niestety liczba uczniów, którzy kontynuują aktywność w tych obszarach poza szkołą, jest niska. Dzięki temu projektowi studenci będą mogli zapoznać się z możliwościami prezentowania swoich umiejętności oraz przejść międzynarodowe szkolenie w dziedzinie swoich umiejętności technologicznych, uczestniczyć w warsztatach i synchronicznych działaniach, które będą organizowane z partnerami europejskimi, a także nauczą myśleć interdyscyplinarnie oraz dadzą szanse nauczyć się europejskich wartości poprzez pracę w grupach. Działania, w których partnerzy mieli szanse działać wcześniej w obszarze robotyki, kodowania i projektów i doświadczeń związanych z projektowaniem 3D zostaną udostępnione w ramach prowadzanego projektu, dodatkowo uczniowie zdobędą możliwość pracy z ludźmi z różnych kultur. Innowacyjność oraz kreatywność to główne produkty projektu wsparte nowoczesną robotyką oraz kodowaną elektroniką. Priorytety projektu to; wspieranie nauczycieli w umiejętności projektowania interdyscyplinarnych ścieżek nauczania, tworzenia kreatywnych i produktywnych osób, które mają umiejętności myślenia obliczeniowego i algorytmicznego dzięki kodowaniu, projektowaniu 3D i robotyce, przyjmowaniu europejskich wartości oraz wcielaniu ich w edukacji.
PARTNERZY
POLSKA – Zespół Szkół Nr1 im. prof. B. Krupinskiego
WŁOCHY – IIS MAJORANA
PORTUGALIA – Instituto N.ª Sra. da Encarnação - Cooperativa de Ensino
HISZPANIA – Instituto de Educación Secundaria Francisco Giner de los Ríos
FINLANDIA – Erkko-lukio
TURCJA – Kartal Anadolu Imam Hatip Lisesi - Koordynator
Partnerzy:
© Copyright 2018 Zespół Szkół Nr 1 w Lubinie. Wszystkie materiały na stronie zamieszczone są w celach promocyjnych.